Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 1.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 2.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 3.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 4.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 5.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 6.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 7.
  • Конспект 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 8.
Фрагмент работы

Uzdevumi:
1. Gūst priekštatu par rakstu zīmēm (ornamentiem).
2. Iepazīt senlatviešu ticējumus.
3. Pilnveidot lasītprasmi un izprast lasītā jēgu.
4. Veicināt prasmi apgleznot māla podiņu, izmantojot guaša krāsas.
5. Pilnveidot prasmi ar guaša krāsām uzzīmēt rakstu (ornamentu) pēc parauga.
6. Vērtēt savu darbiņu pēc izvirzītajiem kritērijiem.
7. Rast gandarījumu par paveikto darbu.
8. Prast aprēķināt doto vienādojumu.

Mācību saturs
Vizuālās mākslas stundā ir integrētas sociālo zinību, latviešu literatūras un matemātikas stundās apgūstamās prasmes. Atbilstoši mācību satura apguves programmai, skolēni turpina pilnveidot prasmes guašas tehnikā, apgūst prasmi apgleznot māla podiņu.
Iepazīst latviskās zīmes un simbolus. Iepazīst ornamenta funkcijas, ornamenta kārtošanas principus. Iepazīst senlatviešu ticējumus.
Prast aprēķināt doto vienādojumu saistītajā pierakstā, kā rezultātā skolēns zinātu, cik oliņas viņš var paņemt no lielā groza.

Коментарий автора
Atlants