Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 1.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 2.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 3.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 4.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 5.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 6.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 7.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 8.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 9.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 10.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 11.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 12.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 13.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 14.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 15.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 16.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 17.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 18.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 19.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 20.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 21.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 22.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 23.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 24.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 25.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 26.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 27.
  • Реферат 'VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" tirgus izpēte', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS Starptautiskā lidosta „Rīga” īss apraksts    5
2.  Ārējās makro vides analīze    6
2.1.  Demogrāfiskais    6
2.2.  Ekonomiskais    6
2.3.  Sociālkultūras    7
2.4.  Ģeogrāfiskais un vides    8
2.5.  Politiski tiesīgais    8
2.6.  Tehniskais faktors    9
3.  Ārējās mikro vides analīze    10
3.1.  Klienti    10
3.2.  Konkurenti    11
3.3.  Piegādātāji    12
3.4.  Starpnieki    12
4.  SVID analīze    14
5.  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze    18
6.  Iespēju un draudu izvērtēšanas matricas    21
7.  Uzņēmuma paplašināta SVID analīze    23
8.  Secinājumi    25
9.  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

8.Secinājumi
Izanalizējot uzņēmuma VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga” iekšējo un ārējo vidi, kura ir nozīmīga tirgus izpētes procesa sastāvdaļa un to darbību noteicošus faktorus tika izvirzīti tādi secinājumi, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem:
1. Uzņēmums VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” ir lielākais starptautiskās aviācijas uzņēmums Baltijā un ir šī reģiona galvenais gaisa satiksmes centrs.
2. Uzņēmums veido svarīgu pozīciju valsts ekonomikā, saistībā ar IKP un apgrozījumu un protams, paterētāju vēlmju apmierināšanu.
3. Pēc iespēju un draudu izvērtēšanas matricām uznēmumam ir vairāk iespējas nekā draudu, bet arī tos var pārvērst par iespējām.
4. Pēc SVID analīzes tika noteikts, ka apvienojot uzņēmuma stiprās un vājās puses var izstrādāt vairākas attīstības stratēģijas.
5. Ar SVID analīzi tika veicināta dažādu situāciju analīze un pieņemti svarīgie lēmumi, kurus var pielietot arī praktikajā nozīmē.
6. Galvenā lidostas stratēģija ir regulāri uzlabot pakalpojumus un servisa kvalitāti.
7. Galvenie faktori, kas ietekmē pircēja rīcību lidostas pakalpojumu izvēlēšanā ir sociālie, psiholoģiskie un personiskie.
8. Uzņēmuma VAS “Starptautiska lidosta “Rīga” mērķtirgus ir gandrīz visi iedzīvotāji ar pietiekamu ienākuma līmeni.
9. Vispiemērotākie lidostai Ansofa modeļa stratēģijas ir dzīļās iespēšanas stratēģija, tirgus paplašināšanas stratēģija.
10. Visplašāk izplatītas stratēģijas uzņēmumam pēc paplašinātas SVID analīzes ir SO stratēģijas( stiprās puses un iespēju stratēģijas).

Коментарий редакции
Atlants