Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 1.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 2.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 3.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 4.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 5.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 6.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 7.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 8.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 9.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 10.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 11.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 12.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 13.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 14.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 15.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 16.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 17.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 18.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 19.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 20.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 21.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 22.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 23.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 24.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 25.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 26.
  • Конспект 'Aktīvā prakse sākumskolā integrētajā mācībā', 27.
Фрагмент работы

Klase: 2
Temats: Es un vide
Dominante: sociālās zinības
Pakārtotie mācību priekšmeti: latviešu valoda, dabas zinības
Stundas mērķis: Priekšstatu nostiprināšana un zināšanu papildināšana par tīru vidi un tās nozīmi cilvēka dzīvē.
Mācību saturs:
• Sociālās zinības – sadarbības prasmes, informācijas atrašana, sava viedokļa izpausme
• Latviešu valoda – konkrētas informācijas atrašana tekstā, apzināta lasīšana
• Dabaszinības – sadzīves atkritumu veidi
Stundas uzdevumi:
1. Radīt izpratni par cilvēka nozīmi apkārtējā vidē.
2. Attīstīt prasmi orientēties telpā, vācot informāciju.
3. Sekmēt pozitīvu attieksmi pret apkārtējo vidi.
4. Pilnveidot prasmi atrast tekstā nepieciešamo informāciju.
Izmantotās darba formas, metodes, paņēmieni: diskusija, frontāls darbs, pāru darbs, pētījums, lasīšana ar izpratni
Izmantotie mācību līdzekļi: teksts “ Kurš izārstēs upīti”, darba lapas, puzle.

Коментарий автора
Atlants