Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 1.
  • Конспект 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 2.
  • Конспект 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 3.
  • Конспект 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 4.
  • Конспект 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 5.
Фрагмент работы

Katra uzņēmuma misija un vīzija formulē kvalitātes politiku. Lai gan katram, pat salīdzinoši nelielam uzņēmumam, stratēģiskais attīstības plāns ir nepieciešams, Latvijā ar šādu plānu izstrādi pārsvarā nodarbojas tikai lielie uzņēmumi.
Uzņēmuma kvalitātes politikai, „stratēģijai” ir daudz un dažādu definējumu un skaidrojumu, kas skar gandrīz visus uzņēmuma darbības līmeņus un sfēras. Taču pats galvenais stratēģija ir loģisku, sabalansētu, mērķtiecīgu lēmumu sistēma. Tā atspoguļo katra uzņēmuma vai organizācijas ilgtermiņa mērķi, kurā ir atspoguļots darbības virziens, resursu izmantošana, konkurētspējas noteikšana. Pats galvenais, stratēģija lēmumu pieņemšanas procesos notiek visos organizācijas hierarhijas līmeņos. …

Коментарий автора
Atlants