Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 1.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 2.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 3.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 4.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 5.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 6.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 7.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 8.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 9.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 10.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 11.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 12.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 13.
  • Реферат 'Bērna bailes un to novēršana', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Baiļu saistība ar organisma fizioloģiju    4
2.  Bērnu baiļu veidi atkarībā no vecumposma    7
3.  Bērna baiļu pārvarēšana    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Фрагмент работы

Ja bērns vecākiem neko nestāsta par savām bailēm, tad psihologs Sotņikovs savā rakstā stāsta, ka pastāv tāda ekspress diagnostika, lai noteiktu bērna emocionālo stāvokli. Piemēram, 3-5 dienu laikā vecākiem ir jāseko sekojošām bērna uzvedības parādībām:
• Nemiers, nervozitāte visas dienas garumā;
• Problēmas uz uzmanības koncentrēšanos uz kaut ko;
• Sejas vai kakla muskuļu sasprindzinājums;
• Kaprīzes un raudulīgums;
• Problēmas ar miegu un iemigšanu.
Ja kaut viens no aprakstītajiem simptomiem parādās sistemātiski, nepieciešams vērsties pie speciālista, lai veiktu padziļinātu diagnostiku.

Secinājumi
1) Bailes ir normāla parādība un ir viens no emociju veidiem, kurš saistīts ar pašsaglabāšanās instinktu. Bailes nevajag noliegt, bet pacietīgi soli pa solim censties tās pārvarēt.
2)Vislielākā loma bērnu pārvarēšanā ir bērna vecākiem. Vecāki ar savu uzvedību nedrīkst zaudēt bērna uzticēšanos, jo bērnam ar kādu jārunā par savām bailēm. Neizrunātas, ilgstoši nepārvarētas bailes un spriedze var radīt jau funkcionārus nervu sistēmas traucējumus.
3) Pirmsskolas vecuma bērnus pirms katras jaunas darbības (ārsta apmeklējums, peldēšana, sveša cilvēka apmeklējums u.c.) laicīgi jāsagatavo šim notikumam.
4)Skolas vecuma bērnam daudz var palīdzēt arī skolotāji, bet šajā posmā jau vairāk izpaužas katra bērna individualitāte un mazāk der vienotas metodes.

Коментарий автора
Atlants