-
Vizītkartes
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Kas ir vizītkartes? | 3 |
2. | Vizītkartes nozīme | 6 |
3. | Kas ir vcard? | 8 |
Secinājumi | 10 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 11 |
Secinājumi
Autors secināja, ka
1. Jau pāris gadsimtus vizītkartes pamatfunkcija ir sniegt par personu to informāciju, kas tās saņēmējam būtu jāzina, proti, vārds, uzvārds, tituls, adrese un telefona numurs. Vēl pagājušā gadsimta pirmajā pusē vizītkartes bija krāšņas un dekoratīvas ar dažādiem ornamentiem, ziedu motīviem un vijīgiem burtiem, bet tagad valda uzskats - jo vienkāršāk, jo labāk.
2. Vizītkartes ideja ir iepazīstināt un sniegt korektu lietišķu informāciju par tās īpašnieku, kā arī iespēju veidot sadarbību. Emocionālais papildinājums uz vizītkartes ir lieks.
3. Vizītkarte – ne tikai informācija par personu vai kompāniju. Vizītkarte ir neatņemama biznesa etiķetes sastāvdaļa, kas liecina par Jūsu gatavību turpināt sadarbību, Jūsu vēlēšanos un ieinteresētību ilgtspējīgās partnerattiecībās.
…
Vizītkartes ir kartītes ar uzņēmuma, uzņēmuma darbinieku vai privātpersonas informāciju. Tās tika ieviestas, lai atgādinātu informāciju, kuru grūti atcerēties. Vizītkarte parasti ietver vārdu, uzvārdu, uzņēmuma piederības (parasti arī logo), un kontaktinformāciju, piemēram: ielu nosaukumus, tālruņa numurs (-i), faksa numurs, e-pasta adreses un Web. Tā var ietvert arī bankas kontus, nodokļu kodus u.c.. Tradicionāli daudzas vizītkartes ir vienkārši uz balta papīra ar melnu tekstu, bet šodien profesionāla biznesa vizītkarte var būt krāsaina, drukāta uz dažādiem materiāliem ar uzkrītošu vizuālo noformējumu.
