Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.08.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Zīmēšanas stunda 1.klasei. Dažādu krāsu uztvere un izjūta', 1.
  • Конспект 'Zīmēšanas stunda 1.klasei. Dažādu krāsu uztvere un izjūta', 2.
  • Конспект 'Zīmēšanas stunda 1.klasei. Dažādu krāsu uztvere un izjūta', 3.
Фрагмент работы

Katram bērnam jānosauc krāsa, kura viņam ļoti nepatīk un jāpastāsta kāpēc. Olga (5 gadi): “Man ļoti nepatīk melna krāsa, jo tā ir ļoti tumša. Man melna krāsa nepatīk, jo man nepatīk tumšā laikā iet ārā, jo ārā viss ir melns.” Sergejs (6 gadi): “Man nepatīk sarkana krāsa. Tā ir meiteņu krāsa.”
Skolotāja uzdot bērniem jautājumu, par to, vai krāsa var būt skumja, priecīga. Bērnu atbildes ir dažādas. Vairums bērnu uzskata, ka krāsa ir priecīga tad, kad mēs zīmējam kaut ko ļoti priecīgu un jautru. Daži bērni uzskata, ka krāsa ir priecīga tad, kad viņi to paņem no skapīša un attaisa vaļā krāsas burciņas vāciņu, kad krāsa ierauga saulīti. Bērnu domas par to, kad krāsa skumja, ir ļoti līdzīgas. Bērni uzskata, ka krāsa skumja ir tad, kad bērni ir viņu aizmirsuši un neizmanto to krāsošanai.

Коментарий автора
Atlants