Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 1.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 2.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 3.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 4.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 5.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 6.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 7.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 8.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 9.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 10.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 11.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 12.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 13.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības un to kampaņas', 14.
Фрагмент работы

1.SA kampaņas jēdziens. SA kampaņas veidi
SA kampaņa – plānotu, savstarpēji koordinētu, mērķtiecīgu, noteiktā laika posmā īstenotu, ilgtermiņa pasākumu kopums atbilstoši organizācijas/uzņēmuma stratēģiskajam mērķim, sociālajai misijai. Galvenais nolūks ir sasniegt pragmatisku mērķi – ietekmēt konkrētu mērķa auditorijas uzvedību vai attieksmi. Kampaņas mērķi tiek sasniegti caur informatīvi un brīvprātīgu mērķa auditorijas ietekmēšanu. kampaņas centrā ir vēstījums mērķa auditorijai.
Kampaņas veidi – 1.atkarībā no kampaņas galvenā nolūka (Patrika Džeksona iedalījums): Sabiedrības uzmanības pievēršanas kamp., Sabiedrības informēšanas kamp., Sabiedrības izglītošanas kamp., Viedokļa, pozīciju, uzvedību nostiprināšanas kamp., Viedokļa, attieksmes ietekmēšanas kamp., Uzvedības ietekmēšanas kampaņa. 2.atkarībā no darbības jomas: Komerciālas kampaņas (organizācijas, produkta pozicionēšana) a) uzņēmuma korporatīvo attiecību veidošanas kampaņa b) integrētās mārketinga komunikācijas kampaņa, Sociālas kamp. (sabiedrības izglītošanas kamp.), NVO un interešu grupu kamp., Labdarības/filantropijas kamp., Valdības un valsts institūciju kamp., Pašvaldības kamp., Politiskās kamp.

2.SA kampaņu loma un nozīme organizācijas/uzņēmuma stratēģiskā plānošanā. SA kampaņa kā problēmu menedžmenta instruments
1.Kampaņas plāno un rīko visdažādāko iemeslu dēļ: lai pievērstu uzmanību kādai problēmai, lai ietekmētu kādas problēmas risināšanas procesu, lai mainītu/uzlabotu kopējo situāciju.…

Коментарий автора
Atlants