Оценка:
Опубликованно: 20.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Impresionisms', 1.
  • Конспект 'Impresionisms', 2.
  • Конспект 'Impresionisms', 3.
  • Конспект 'Impresionisms', 4.
  • Конспект 'Impresionisms', 5.
  • Конспект 'Impresionisms', 6.
Фрагмент работы

4. Ko sauc par plenēra glezniecību un kāpēc tāda nebija iepriekšējos gadsimtos?
Lai iemūžinātu šīs pārmaiņas audeklā, jaunie mākslinieki centās gleznot nevis darbnīcā, bet tikai ārā, brīvā gaisā jeb “plenērā”
Krāsas tiek pildītas tūbiņās, kas ļauj tās ņemt līdzi, dodoties gleznot brīvā dabā - plenērā. Ja agrāk mākslinieki dabā zīmēja vai ar akvareļu krāsām gleznoja tikai skices, lai īsto darbu ar eļļas krāsām gleznotu darbnīcā, tad tagad mākslinieks to varēja darīt uzreiz, paņemot līdzi visu darbam nepieciešamo.
Izmanto tikai spektra krāsas un balto, pilnībā atsakoties no melnās krāsas; Krāsas nejauc uz paletes, bet klāj uz audekla citu citai blakus;
Mākslinieks ar straujiem otas triepieniem strādā tieši uz audekla, neiedziļinoties sīkumos un smalkās detaļās, radot kopējo, neatkārtojamo mirklīgo iespaidu.

Коментарий автора
Atlants