Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Sekmīgs intervētājs', 1.
  • Конспект 'Sekmīgs intervētājs', 2.
Фрагмент работы

ATVĒRTIE “K” JAUTĀJUMI UN APRAKSTOŠIE, IEDROŠINOŠIE JAUTĀJUMI
Piemēram:
Pastāstiet, lūdzu, kādā veidā jūs nonācāt pie šī darba? Kādas iespējas/ galvenās
atšķirības u.c.….? Kā jūs jūtaties? Kā jūs domājat, ko ….? Kāda, pēc jūsu domām,
būtu….? Vai jūs varētu man pastāstīt par to mazliet vairāk? Kad…? Kā…? Kāpēc….?
Kādēļ…? Ko…?

Aktīvā klausīšanās nozīmē:
ieņemt atvērtu ķermeņa pozu (ieinteresēts acu kontakts, ķermenis pilnībā vērsts uz
sarunu partnera pusi, nesakrustotas rokas)
uzdot atvērtos jautājumus (kad? kā? kāpēc? u.c.), dodot iespēju sarunu partnerim
sniegt plašāku atbildi, ne tikai “jā” vai “nē”
pārfrāzēt iepriekš teikto (piem., “ja es pareizi sapratu, tad...”)
jūtu atspoguļošana (piem., “tu izskaties satraukts...”)…

Коментарий автора
Atlants