Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Eksāmens pedagoģiskajā psiholoģijā', 1.
  • Конспект 'Eksāmens pedagoģiskajā psiholoģijā', 2.
  • Конспект 'Eksāmens pedagoģiskajā psiholoģijā', 3.
Фрагмент работы

12.Miniet konkrētu skolotāja darba specifiku un konkrētas personības iezīmes, kuras paaugstina profesionālās emocionālās izdegšanas risku!
Perfekcionisms – skolotājs vēlas būt labs skolotājs, vienmēr visu paveikt, turklāt pēc labākās sirdsapziņas, laicīgi; nespēja atteikt kolēģiem, skolēnu vecākiem vai skolēniem; pārāk liels emocionālais ieguldījums; darba ņemšana līdzi uz mājām – gan burtiski, gan pārnestā nozīmē.
13.Kurā bērnu/skolēnu vecumā vērojama visciešākā saistība starp attiecībām ar skolotāju un attieksmi pret mācību priekšmetu? Izskaidrojiet, kāpēc!
Visciešākā saistība vērojama pusaudžu vecumā – 14-16g. Ja skolēnam patīk pedagogs, tad patiks arī mācību priekšmets, kuru tas pasniedz, ja skolēnam ar pedagogu nebūs labas attiecības, tad arī mācību process neritēs produktīvi un pozitīvi. Pedagogiem ir svarīgi uzturēt labas attiecībasun sadarboties ar saviem skolēniem.

Коментарий автора
Atlants