Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 1.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 2.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 3.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 4.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 5.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 6.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 7.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 8.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 9.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 10.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 11.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 12.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 13.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 14.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 15.
  • Реферат 'Kriminālprocesa subjekti', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Procesuālais stāvoklis    4
3.  Procesa virzītāji    4
4.  Tiesa un tiesnesis    5
5.  Prokurors    8
6.  Izziņu iestāde un izziņu izdarītājs    10
7.  Izziņas izdarītājs un izmeklētājs    14
8.  Nobeigums    15
9.  Izmantotas literatūras saraksts    17
Фрагмент работы

Nobeigums.
Prokurors, tiesa, izziņas iestāde un izziņas izdarītājs – procesuālas darbības subjekti, kuri tieši nodarbojas ar procesuālo darbību. Viņi ir tie cilvēki, subjekti, kuri spēlē galvēno lomu procesa virzīšanā un noziedzīgo nodarījuma noveršanā, atklāšanā un vainīgo sodīšanā. Tieši šim personam Kriminālprocesa kodekss uzlika par pienākumu nodarboties ar šo darbību, un vaņam tas jādara ļoti pareizi un cenšoties nepieverst kaut mazāku kļūdu, jo kļūda ir nepareizas procesa virzīšanas cēlonis. Un to jāņēm vērā ka noteikumu. Cita lieta kād kaut kas šaubīgs vai maldīgs notiek mūsu likumdošanas dēļ. Jā, mūsu likumdošana nav vislabāka un vienmēr prasa jaunus grozījumus; tāpēc jātiecas pēc pilnības un to neizdarīsim dažreiz tas var izraisīt vēl smāgākās sēkās nekā nelikumiskās darbības. Nē, es negrību teikt ka tagad visiem nedrikst ieverst likumus, lai paradītu cik tas ir nepilnvērtīgas un sliktas, pavisam citadāk jāpilnveido likumdošanu, jāpieņiem jaunie likumi, kā arī obligāti vajadzīgs jauns Latvijas Kriminālprocesa kodekss; bet tas nedrikst darīt tik steidzīgi, kā ar Krimināllikumu, tur grozījumi notiek gandrīz vai katru mēnesī, bet tik un tā tas ir tik nekvalitatīvs, kā, manuprāt, drīz paradīsies tendence pieņemt jaunu Krimināllikumu, kas jau ir par daudz. Tas uzrada uz mūsu nekompetenci šajos jautājumos, īpaši likumdošanos un likumrakstīšanos organos, tāpēc viss jādara ļoti mierīgi, izanalizējot visas iespējas; visas kļūdas kas ir tagad musējā likumdošanā un pieņemt tomēr kaut ko ļoti stipru un kvalitatīvu.
Īpaši es gribētu pievērst uzmanību izziņas izdarītājam, jo manuprāt viņam jādod vairāku brīvību pirmstiesas izmeklēšanas stadijā, lai viņš varētu patstavīgi pieņemt lēmumu vairākos svarīgas jautājumos, tad var būt būs vairāka kvalitāte un darbs paatrināsies. Bet priekšniekam uzdod par pienākumu tikai izpildīt valdības funkcijas, tas ir izvelēt izziņas izdarītāju un dot atļauju īpaši bistāmam izmeklēšanas darbībam.


Коментарий автора
Atlants