Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 1.
  • Конспект 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 2.
Фрагмент работы

Katrs tūrisma uzņēmums darbojas vienmēr mainīgajos apstākļos, kurus nosaka dažādu attiecību un kritēriju mijiedarbība, gan pašā uzņēmumā, gan šī uzņēmuma attiecībā pret citiem subjektiem. Līdz ar to varu teikt, ka katram tūrisma uzņēmumam piemīt makrovide, bez kuras tas pilnvērtīgi nevar eksistēt. Vairākumā gadījumos makrovidei nepiemīt specifisks raksturs attiecībā uz kādu konkrētu firmu, bet tomēr katrs no uzņēmumiem var sajust tās ietekmi, ar kuru tas neko nevar izdarīt. Makrovide iekļauj sevī 5 faktorus, tādus kā ekonomiskais, politiskais, sociālais, tehnoloģiskais un ekoloģiskais. Katrs no tiem spēle lielu lomu un veido vienotu sistēmu.
-ekonomiskais.…

Коментарий автора
Atlants