Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.02.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 1.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 2.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 3.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 4.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 5.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 6.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 7.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 8.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 9.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 10.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 11.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 12.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 13.
  • Реферат 'Dzimuma stereotipi mājsaimniecības preču reklāmās televīzijā', 14.
Фрагмент работы

Secinājumi
Reklāmas atstāj lielu iespaidu uz cilvēku un sabiedrību kopumā. Sieviete tiek attēlota kā mājsaimniece, kas uztur kārtībā māju, viņa ir tā, kas ienes mājās tīrību, omulību un ģimenisku atmosfēru. Ir jāapsver visas iespējas, kādu lomu piešķirt, konkrētās preces reklamēšanai abiem dzimumiem, lai nerastos stereotipi un abi dzimumi būtu vienlīdzīgi. Vienlīdzība sieviešu un vīriešu vidū, nebūs iespējama, ja reklāmu pamatā būs stereotipi, jeb pieņēmumi par to, kā jāizskatās ideālai sabiedrībai. Sasaistot to ar hermeneitiku, mēs varam reklāmas sižetu interpretēt dažādi- cits šo saturu uztvers kā seksismu, cits to sāks uztvert kā normu, jeb dzīves ideālo modeli. Sevišķi maziem bērniem skatoties reklāmas, var rasties priekšstats par to, ka sieviete ir mājsaimniece, bet vīriešiem to darīt nevajag, un, ka tā tam ir jābūt. Bērns, kurš visvairāk tiek ietekmēts, skatoties televīziju, savas pieredzes rezultātā, ko būs guvis redzot visas reklāmas, nākotnē var veidot līdzīgu ģimenes modeli. Sieviete spiediena rezultātā, tiks vienmēr uztverta kā mājsaimniece, kuras galvenais uzdevums ir rūpēties par bērniem un uzkopt māju. Tas liegs sevi pilnveidot un integrēties darba tirgū un, protams, sabiedrībā. Stereotipi traucēs gan veidot attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem kā arī ļoti ietekmēs patības veidošanos, jeb personības attīstību. Mēs, gribot negribot mācāmies no medijiem, arī no televīzijas reklāmām. Mediji veido mūsu sabiedrību, veido arī mūsu dzīves vērtības.

Коментарий автора
Atlants