Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 1.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 2.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 3.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 4.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 5.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 6.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 7.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 8.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 9.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 10.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 11.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 12.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 13.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 14.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 15.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 16.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 17.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 18.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 19.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 20.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 21.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 22.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 23.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 24.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 25.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 26.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 27.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 28.
  • Реферат 'Izmaksas kā cenu veidošanas bāze uzņēmuma produktam', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  CENAS VEIDOŠANA    4
1.1.  Faktori, kas ietekmē cenas veidošanu    6
1.2.  Tirgus cena    9
1.3.  Līdzsvara cena    10
1.4.  Cenas noteikšanas metodes    11
2.  IZMAKSAS    15
2.1.  Ekonomiskās izmaksas    16
2.2.  Patstāvīgās un mainīgās izmaksas    18
2.3.  Kopējās, vidējās un robežizmaksas    20
2.4.  Pašizmaksa    21
2.5.  Ražošanas izmaksu minimizācija    23
3.  PRODUKTI    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    28
Фрагмент работы

Izvēloties tēmu kursa darbam ekonomikā, autors pievērsa uzmanību vairāku priekšmetu izpētei. Šajā tēmā autors saskatīja trīs izpētāmos objektus:
1.Cena, tās veidošana
2.Izmaksas, to iedalījums
3.Produkts, kas saistīts ar izmaksām un cenām.
Katrs no šiem objektiem ir vienkopus saistīti viens ar otru un tos nevar izdalītu atsevišķi izpētei. Ja nav skaidri zināms kas ir produkts, nezin kā tas veidojas, kādas izmaksas to saista, līdz ar to nevar izpētīt cena veidošanu.
Rakstot šo darbu autors vēlējās pēc iespējas vairāk savā darbā ietvert informāciju, kas var paplašināt zināšanas un gūtās zināšanas var tikt turpmāk pielietotas ikdienas darbā praktiski.
Lai cenu veidotu pēc izmaksām ir uzskatamāk ielūkoties grafiskā iedalījumā.
Darba mērķis: pētīt izmaksas, produktus un cenas teorētiskā ziņā, ko pēcāk pielietot praksē .
Darba uzdevums:
1. Analizēt zinātnisko literatūru par izmaksām, produktiem un cenu veidošanos
2. Apkopot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus, teorijas praktiskai pielietošanai.
Pētījuma metodes:
Darba autors rakstot šo darbu izmanto teorētisko pētījuma metodi – zinātniskās literatūras analīzi.

„Pamatā idejām, precēm un pakalpojumiem cena (tas, kā tirgus novērtē ideju, preci vai pakalpojumu latos un santīmos)ir visspēcīgākais konkurences līdzeklis. Cena nozīmē ļoti daudz – tā ir īres maksa par dzīvokli, zobārsta, revidenta vai advokāta honorārs, arodbiedrības vai sporta kluba biedra nauda, pakalpojuma apmaksa uzņēmuma vadītājam, darba samaksa ražošanas daļas vai veikala darbiniekiem, taksometra tarifs, bankas aizņēmuma procenti – tie ir tikai daži piemēri tam, kas ietilpst preces jēdzienā. „[1,151]
Katram pakalpojumam un precei ir noteikta cena, par kuru uzņēmums ir gatavs pārdot produktu un par kuru patērētājs ir gatavs to pirkt. Ir jānosaka preces, kas būtu konkurēt spējīgas, lai patērētāji būtu gatavi maksāt un uzņēmums neciestu zaudējumus.
„Cena – produkta vērtības izpausme naudā. Cena informēs iespējamo kvalitātes līmeni un vērtību. Cena ietekmē arī ieņēmumus un iespējamo peļņu.…

Коментарий автора
Atlants