Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
  • Эссе 'Angļu valodas mācīšana un mācīšanās 1-3. klasē', 1.
  • Эссе 'Angļu valodas mācīšana un mācīšanās 1-3. klasē', 2.
  • Эссе 'Angļu valodas mācīšana un mācīšanās 1-3. klasē', 3.
  • Эссе 'Angļu valodas mācīšana un mācīšanās 1-3. klasē', 4.
Фрагмент работы

Lesson planing

Stundu plānošana ir svarīga daļa no pašas mācību stundas. Dž. Skriveners norāda, ka jāsagatavojas ir rūpīgi, bet mācību klasē jāmāca skolēnus, nevis plānu (Scrivener 2011). Viss var nenotiekt pēc plāna, katru atgadījumu nav iespējams paredzēt.
Tomēr Dž. Harmers apgalvo, ka pirms mācību sākuma ir svarīgi izvirzīt skaidrus mērķus, kas jāsasniedz katrā mācības nodarbībā. Mērķi var būt saistīti ar valodas prasmju attīstību, gramatikas vai leksikas apguvi vai komunikācijas prasmi. Mērķi jāformulē skaidri un sasniedzami (Harmer 1998)
Teaching pronunciation

Dž. Scrivener uzskata, ka ir svarīgi skaidri izrunāt vārdus un skaņas, lai skolēni varētu precīzi noklausīties un pēcāk atkārtot. Viņš iesaka skaidri izskaidrot un demonstrēt pareizos izrunas veidus, izmantojot audio materiālus vai patiesos paraugus. Tā pat arī atbalsta regulāru klausīšanos un vārdu atkārtošanu, lai skolēni varētu trenēt savas ausis un izrunāt skaņas pareizi. Viņš iesaka veidot aktivitātes, kurās skolēni klausās un atkārto dažādus vārdus, frāzes un teikumus, lai attīstītu savu izrunu (Scrivener 2011)…

Коментарий автора
Atlants