Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 1.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 2.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 3.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 4.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 5.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 6.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 7.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 8.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 9.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 10.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 11.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 12.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 13.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 14.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 15.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 16.
  • Презентация 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 17.
Фрагмент работы

Klienti dod priekšroku apkalpojošajam personālam ar jauneklīgu izskatu.
Nepatīkamas situācijas tiek uztvertas labāk, ja apkalpojošais personāls ir gados jauns.
Gados jaunāks apkalpojošais personāls ir zināmi pārāks gan patīkamās gan nepatīkamās apkalpošanas situācijās…

Atlants