Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 1.
  • Эссе 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 2.
  • Эссе 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 3.
  • Эссе 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 4.
Фрагмент работы

Nereti saviesīgās sarunās cilvēki mēdz deklarēt, ka viņi neskatās ne televīzijas seriālus, ne realitātes šovus, ne arī lasa, tā saucamo, dzelteno presi. Dažādas aptaujas un socioloģiskie pētījumi gan vēsta pretējo. Piemēram, Latvijā viens no visvairāk abonētajiem žurnāliem ir “Privātā Dzīve”, bet sestdienu un svētdienu ģimeņu pasākumi tiek ieplānoti tā, lai vakaros netraucēti varētu skatīties TV šovu “Pelnrušķīte” vai “Latvijas Zelta Talanti”. Savukārt, tādu televīzijas šovu kā ASV producēto “X Faktoru” (“X Factor”) skatās visā pasaulā, pat tādā valstī kā Ķīna, kur oficiāla pieeja šim raidījumam ir liegta. …

Коментарий автора
Atlants