Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 1.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 2.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 3.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 4.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 5.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 6.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 7.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 8.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 9.
  • Конспект 'Skolēnu komunikatīvās kompetences veidošana lietvārdam veltītajās stundās 5.klas', 10.
Фрагмент работы

Standarta projektā paredzētā valodas apguves mērķa sasniegšanai ir svarīgi ievērot principus, kas nosaka skolotaja darba plānojumu.
1. Komunikatīvās kompetences veidošana, kas paredz komunikatīvās pieejas
izmantošanu valodas mācību procesā. Skolotājs rada skolēniem iespējas vingrināt valodas lietošanu situācijās atbilstoši viņu interesēm un vajadzībām. Stundā lietotā valoda ir atbilstoša stilam un situācijai. Skolotajs veicina radošu valodas lietošanu, nevis iegaumēta teksta reproducēšanu. Jau valodas apguves sākumā, attistot runāšanas prasmi, skolotājs rada iespējas lietot latviešu valodu, sazinoties ar pieaugušajiem, ar vienaudžiem, veido situācijas, kurās skolēniem būtu iespēja dažādās sociālās situācijās (formālais, nefonnālais stils) gan izteikt sevi (monologs, stāstījums), gan apmainīties ar informāciju (dialogs).
2. Skolēni mācās un vingrinās lietot latviešu valodu daudzveidīgās valodas funkcijās, kas viņiem nepieciešamas gan ikdienas dzīvē, gan mācībās. Valodas kompetence jāattīsta atbilstoši un pakārtoti valodas lietojuma mērķiem. Skolotājs izmanto dažādas metodes, paņēmienus un darba formas, lai nodrošinātu atgriezenisko saiti un sekmētu skolēnu prasmi lietot pareizu un precīzu valodu.…

Коментарий автора
Atlants