Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 1.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 2.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 3.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 4.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 5.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 6.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 7.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 8.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 9.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 10.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 11.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 12.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 13.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 14.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 15.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 16.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 17.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 18.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 19.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 20.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 21.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 22.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 23.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 24.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 25.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 26.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 27.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 28.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 29.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 30.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 31.
  • Презентация 'Vīnes darbnīcas', 32.
Фрагмент работы

Vispārīgi fakti
Pretstatā Arts&Crafts kustībai un citām līdzīgām, WW mērķis nebija pievilināt jebkuru un padarīt mākslu pieejamu darba šķiras ļaudīm. Tā vietā WW fokusējās uz izsmalcinātāku auditoriju, galvenokārt augstākās un vidējās klases klientiem ietekmīgākajās metropolēs.
WW primārā problēma bija nauda, kas radīja sarežģījumus jau darbības sākumā;
Arī ierobežotais klientu loks saasināja problēmu ar WW pastāvēšanu ilgtermiņā, jo organizācija nedomāja attīstīt īstu masveida ražošanu.
Pretstatā komerciālajiem mērķiem WW prioritāte bija mākslinieciskums, diemžēl paļaušanās tikai uz turīgiem sponsoriem nenesa ilgstošu stabilitāti un materiālu drošību.

Arhitektūra
WW ēkas un interjeri pārstāv vispilnīgāko mūsdienu vides redzējumu, ko Hofmans un viņa biedri varēja radīt. Tas prasīja daudzu WW amatnieku un dizaineru centienus.
Hofmana kā grupas vienīgā īstā arhitekta statuss bija neparasta kolektīvo māksliniecisku kustību iezīme, un kā vienīgā WW vadītāja, kurš visu grupas pastāvēšanas laiku bija saistīts ar to, viņa rokraksts bija redzams gandrīz katrā WW produkcijas jomā.

Mēbeles
WW radītās mēbeles joprojām ir viens no grupas atpazīstamākajiem dizaina darbiem.
Līdzīgi kā Arts&Crafts kustībā, tiek uzsvērts būvniecības un mēbeļu ražošanā izmantoto materiālu godīgums.
Hofmans un Mozers sākotnēji divatā bija atbildīgi par mēbeļu dizainu, viņu darbus var atšķirt pēc mēbeļu dizainā izmantotajiem materiāliem.
Mozers - gleznotājs pēc izglītības, labprāt izmantoja inkrustācijas, lai atdzīvinātu un veidotu krāsu gradācijas visādi citādi masīvajos, blokveida priekšmetos, par kuriem pastāv uzskats, ka tie labāk izskatās kā divdimensiju zīmējumi. 
Hofmans – arhitekts, vairāk tiecās pēc vieglākām struktūrām. Hofmana mēbelēs, it īpaši krēslos, bieži izmantots viņa iecienītais kvadrātu režģis, caurdurot koka paneļus un tā atklājot to patieso biezumu un svaru.

Коментарий автора
Atlants