-
Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Rakstīšanas mērķis sākumskolā | 5 |
2. | Sākumskolas 3.klases skolēnu gatavība rakstīšanai svešvalodā | 7 |
3. | Galvenie principi rakstīšanas mācīšanai angļu valodā sākumskolā | 12 |
3.1. | Burtu pareizrakstība | 13 |
3.2. | Pakāpenības princips | 14 |
3.3. | Mācīšanās stili | 16 |
3.4. | Rakstu darbu labošana | 17 |
4. | Izziņas procesu loma rakstītprasmes veidošanā | 19 |
5. | Mācību sasniegumu analīze | 23 |
Secinājumi | 33 | |
Literatūras saraksts | 35 |
Pēdējie gadi izglītībā ir raksturīgi ar būtiskām pārmaiņām. Mērķi apgūt zināšanas ir nomainījis mērķis palīdzēt attīstīties integrētai personībai. Pārdomu un pieredzes rezultātā tiek uzlabotas metodes un paņēmieni arī angļu valodas apguvē sākumskolā. Skolotājam jādara viss iespējamais, lai palīdzētu pilnveidot skolēna personību, veicināt valodas komunikatīvo un sociokultūru kompetenci. Lai sasniegtu šo mērķi, ir jāizvēlas tādas mācību metodes un paņēmienus, kas skolēniem radītu interesi un vēlmi apgūt valodu, kā arī iespēju to izmantot dzīvē un citu zināšanu gūšanai.
Svešvalodas mācību programma, kas izstrādāta atbilstoši Pamatizglītības standartam, paredz skolēniem apgūst un attīstīt visas valodu prasmes: klausīšanos, lasīšanu, atstāstīšanu, runāšanu, rakstīšanu un sarakstīšanos.[32] Strādājot skolā, esmu ievērojusi, ka vislielākās grūtības skolēniem rodas apgūstot un attīstot rakstīšanas iemaņas, kas ir visgrūtākā no svešvalodas prasmēm. Daudzi skolēni ir jau iepazinuši angļu valodu, apmeklējot pulciņus, skatoties televīziju un video, dzirdējuši to no vecākajiem brāļiem vai māsām, bet rakstīšana tomēr ir nepazīstamāka joma. …
Kursa darbs ļoti augstu novērtēts aizstāvoties, pievienots detalizēts pētījums, Darbā analizēts kā metodiski pareizi mācīt skolēniem rakstīt angļu valodā kas ir grūtāk apgūstamā prasme.
