Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 1.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 2.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 3.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 4.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 5.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 6.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 7.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 8.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 9.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 10.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 11.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 12.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 13.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 14.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 15.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 16.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 17.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 18.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 19.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 20.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 21.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 22.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 23.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 24.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 25.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 26.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 27.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 28.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 29.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 30.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 31.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 32.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 33.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 34.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 35.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 36.
  • Реферат 'Rakstītprasmes iemaņu veidošana angļu valodā sākumskolā', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Rakstīšanas mērķis sākumskolā    5
2.  Sākumskolas 3.klases skolēnu gatavība rakstīšanai svešvalodā    7
3.  Galvenie principi rakstīšanas mācīšanai angļu valodā sākumskolā    12
3.1.  Burtu pareizrakstība    13
3.2.  Pakāpenības princips    14
3.3.  Mācīšanās stili    16
3.4.  Rakstu darbu labošana    17
4.  Izziņas procesu loma rakstītprasmes veidošanā    19
5.  Mācību sasniegumu analīze    23
  Secinājumi    33
  Literatūras saraksts    35
Фрагмент работы

Pēdējie gadi izglītībā ir raksturīgi ar būtiskām pārmaiņām. Mērķi apgūt zināšanas ir nomainījis mērķis palīdzēt attīstīties integrētai personībai. Pārdomu un pieredzes rezultātā tiek uzlabotas metodes un paņēmieni arī angļu valodas apguvē sākumskolā. Skolotājam jādara viss iespējamais, lai palīdzētu pilnveidot skolēna personību, veicināt valodas komunikatīvo un sociokultūru kompetenci. Lai sasniegtu šo mērķi, ir jāizvēlas tādas mācību metodes un paņēmienus, kas skolēniem radītu interesi un vēlmi apgūt valodu, kā arī iespēju to izmantot dzīvē un citu zināšanu gūšanai.

Svešvalodas mācību programma, kas izstrādāta atbilstoši Pamatizglītības standartam, paredz skolēniem apgūst un attīstīt visas valodu prasmes: klausīšanos, lasīšanu, atstāstīšanu, runāšanu, rakstīšanu un sarakstīšanos.[32] Strādājot skolā, esmu ievērojusi, ka vislielākās grūtības skolēniem rodas apgūstot un attīstot rakstīšanas iemaņas, kas ir visgrūtākā no svešvalodas prasmēm. Daudzi skolēni ir jau iepazinuši angļu valodu, apmeklējot pulciņus, skatoties televīziju un video, dzirdējuši to no vecākajiem brāļiem vai māsām, bet rakstīšana tomēr ir nepazīstamāka joma. …

Коментарий автора
Atlants