-
Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts 2.kurss
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES, AUDZINĀŠANAS UN MĀCĪBU PROCESA VISPĀRĒJA IZPĒTE | 4 | |
PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDE KĀ MĀCĪŠANĀS ORGANIZĀCIJA | 5 | |
KAS RAKSTURĪGS PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNIEM | 6 | |
GRUPAS PEDAGOGA DARBĪBA - ANALĪZE | 7 | |
GRUPAS BĒRNU SOCIĀLĀS ATTĪSTĪBAS, ADAPTĀCIJAS IZPĒTE UN ANALĪZE | 9 | |
DIDAKTISKIE MATERIĀLI | 11 | |
INDIVIDUĀLAIS DARBS AR BĒRNU | 15 | |
KONSTRUKTĪVS PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS | 18 | |
PRAKSES VADĪTĀJA – MENTORA VĒRTĒJUMS PAR STUDENTA PRAKSI | 19 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 20 |
Mēs dzīvojam pārmaiņu laikā, kad mainās izglītības sistēma. Jaunā izglītības sistēma jau tagad pastiprinātu uzmanību pievērš jaunā tipa sadarbības modeļa attīstībai. Jaunais izglītības modelis piedāvā mērķtiecīgi organizētu, integrētu pedagoģisko procesu, kura centrā ir bērns ar savām interesēm un vajadzībām. Jaunajā izglītības sistēmā pastiprinātu uzmanību pievērš jaunajam sadarbības modulim
SKOLĒNS – SKOLOTAJS – VADĪBA – VECĀKI
Līdz ar to akcents tiek pārlikts no skolotāja un priekšmeta centrēšanas uz skolēn centrētu pieeju. Skolotājs ir nākamais cilvēks, ko bērns satiek pēc ģimenes. Skolotājs vienmēr sirdī paliek bērns, jo tad bērni labāk viņu pieņem un ielaiž savā pasaulē. Mūsu profesijā ir ļoti svarīgi mīlēt bērnus, mīlēt viņus tāpat bez iemesla, lai kāds viņš arī nebūtu. Ļevs Vigotskis,(1926) ir teicis, ka zināšanas, prasmes un iemaņas ir nevis mērķis, bet līdzeklis bērna attīstībai. Jaunajā izglītības sistēmā bērns tiek gatavots nevis skolai, bet gan dzīvei…
