Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 1.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 2.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 3.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 4.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 5.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 6.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 7.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 8.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 9.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 10.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 11.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 12.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 13.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 14.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 15.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 16.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 17.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 18.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 19.
  • Отчёт по практике 'Bērnu valodas novērošana', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Bērnības un pirmskolas vecuma bērnu valodas un runas attīstību   
1.1.  Teorētiskās atziņas par bērnu valodas attīstību   
1.2.  Runas attīstības posmi   
2..  Izvēlētā bērna izpēte   
2.1.  Bērna novērošana   
2.2.  Bērna valodas novērošana   
3.  Pētījuma procesa izvērtējums   
4.  Ieteikumi veiksmīgai sadarbībai ar novēroto bērnu   
Фрагмент работы

Bērnu runas attīstību ietekmē ne tikai nodarbību kvalitāte pirmsskolas izglītības iestādē,
bet arī citi faktori, piemēram, cik daudz laika bērnam velta vecāki, vai sarunājas ar viņu, kopīgi rotaļājas, lasa grāmatas. Svarīgs faktors ir, kā bērns kontaktējas ar citiem vienaudžiem, jo,kopīgi darbojoties, tiek veicināta vēlme sarunāties.
Pedagogam, vērojot bērnus rotaļu laikā, ir iespēja noteikt bērna spējas kustībā, runā, kā arī vērot, cik aktīvs ir bērns. Secinot, kas bērnam sagādā grūtības, ir iespēja variēt rotaļas gaitu, likt uzsvaru uz tiem uzdevumiem, kas paredzēti attiecīgajā nodarbībā. Rotaļu laikā, uzdodot jautājumus un meklējot uz tiem atbildes, tiek veicināta bērnu runas attīstība.
Mans ieguvums no konkrētā bērna pētīšanas ir labāka izpratne par zēna divu valodu attīstību. Šis pētījums palīdz man pievērst uzmanību jautājumiem par bilingvālu izglītību.Savā darbā es turpināšu pētīt šo jautājumu, lai palīdzētu, atbalstītu un uzmundrinātu divvalodīgus bērnus.Es domāju, ka to, ko es apguvu veicot šo novērošanu, man noderēs rakstot kursa un bakalaura darbu.

4. Ieteikumi veiksmīgai sadarbībai ar novēroto bērnu
Lai veicinātu bērna valodas attīstību,
1. Vairāk pievērst uzmanību individuālam darbam ar bērnu.
2. Veidot valodu rosinošu vidi grupā
3. Pilnveidot pedagogu zināšanas valodas jomā
4. Informēt vecākus, piesaistot arī citus speciālistus
5. Izglītot vecākus, lai nostiprinātu bērna pozitīvu pašapziņu(vienmēr uzklausa viņa sacīto; atbild uz jautājumiem; viņu izprot un respektē; iejūtas bērna pārdzīvojumos; akcentē viņa pozitīvās īpašības un rada apstākļus to tālākai attīstībai).
6. Rūpīgi jāmeklē valodu rosinošas spēles, individuāli katrām bernam
7. Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru;
8. Vingrināt artikulācijas aparātu;
9. Paplašināt vārdu krājumu, izrunāt sarežģītus vārdus;
10. Attīstīt spēju spriest, analizēt un sintezēt;
11. Attīstīt fantāziju, veidojot stāsta notikumu secību;
12. Organizējot darbu aktivitāšu centros, vienā no centriem tiek lietota otrā valoda.

Коментарий автора
Atlants