Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 1.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 2.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 3.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 4.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 5.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 6.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 7.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 8.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 9.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 10.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 11.
  • Конспект 'Tematiskais plāns mēnesim', 12.
Фрагмент работы

Pirmdiena 30.05.
Ziņa bērniem: drošība vasarā.
Rotaļnodarbība: Skolotāja uzsāk sarunu, kas ir drošība, kāpēc sevi ir jāsargā, kur sevi ir jāsargā, kur doties bez vecākiem nedrīkst, kas ir jāsaka vecākiem pirms kaut kur dodies. Kā ir jāuzvedas pie ūdens, kas notiks, ja ilgi uzturēties saulē. Skolotāja uz grupiņu ir paaicinājusi policisti, kas ik gadu bērniem sniedz nelielu ieskatu par brīvlaiku vasarā. Bērni apskata videomateriālu par vasaras brīvlaiku un tā iespējamajām sekām. Policiste stāsta par atgadījumiem, kad bērni neklausa vecākus un ir ļoti neuzmanīgi. Pēc pasākuma policiste iedod bērniem bukletus ar krāsainiem attēliem, kuros attēloti dažādas sekas, kā Lācītis neklausot vecākus nonāk briesmām.
Otrdiena 31.05.
Ziņa bērniem: Vasara ir laiks, kad veselīgais aug māju pagalmos ik uz soļa un vitamīnu ķekari ir atrodami piemājas krūmos. Ēst veselīgi ir svarīgi mūsu veselībai un mūsu ķermenis mums par to pateiks – paldies!
Rotaļnodarbība: Skolotāja bērniem piedāvā pagatavot ‘’Ēdamās gleznas’’. Ievērojot iepriekš apgūtos tematus par veselīgu uzturu. Par ūdens nozīmi cilvēka veselībai, par produktiem, kas ietekmē zobu veselību un par zaļajiem vitamīniem. Šoreiz laiks pagatavot šādu našķi, kas priecētu ne tikai garšas kārpiņas, bet arī acis un degunu. Kopīgi izlemj, kādu našķi katrs atsevišķi vai pāros gatavos – sāļo vai saldo, kā arī, ko vēlas attēlot ēdamajā gleznā. Izplāno, kādas sastāvdaļas un darbarīki nepieciešami, lai to ‘’uzgleznotu’’. Cietākiem produktiem skolotājs sagriež sagataves.

Коментарий автора
Atlants