Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 1.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 2.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 3.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 4.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 5.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 6.
  • Презентация 'Izglītības vadība', 7.
Фрагмент работы

SVID
+
Īsteno licencētu pirmsskolas izglītības programmu;
Kvalificēti pedagogi;
Pilnveidot sadarbību ar vecākiem;
Jaunu kopīgu tradīciju ieviešana iestādē;
Pilnveidot metodisko materiālu bāzi;
Ekoloģiskāka un veselīgāka vide;
Ieradumu veidošana zaļākai domāšanai;
samazinās atkritumu daudzums;
reālas iespējas izvērtēt vides aktivitāšu efektivitāti;
kopīgs un visiem zināms mērķis
komandas darbs plānošanā;
izglītības programmas apguve ārpus telpām;
mācību metožu dažādošana;
-
Dažu vecāku atbildības trūkums, neiesaistīšanās pedagoģiskajā procesā.
Ne vienmēr nodrošināta informācijas aprite iestādē;
Grupās pedagogiem nav datoru un interneta pieslēguma (darba plānu izveidei, informācijas apritei);
Liels izglītojamo skaits grupās;
Grūtības izglītot bērnus, kuru ģimenēs nerunā latviešu valodā;
Novecojusi izglītības iestāžu infrastruktūra (celiņi, pievedceļi, sporta laukumi);
Iestādes darbiniekiem var būt grūti pielāgoties jaunajām prasībām (piem., šķirot atkritumus);
Papildus pienākumi pedagogiem (Ekoskolu programmas un vides jautājumu iekļaušana mācību saturā);
Trūkst velonovietnes gan bērnu, gan pieaugušo riteņiem;
Vecāku nevēlēšanās vai iespēju trūkums nodrošināt bērniem laikapstākļiem piemērotu apģērbu;
Trūkst konteineru atkritumu šķirošanai;
Trūkst informācijas par pareizu atkritumu šķirošanu;

Коментарий автора
Atlants