-
Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām
| Nr. | Название главы | Стр. |
| 1. | Ievads | |
| 2. | Apdāvinātība | |
| 3. | Vizuālas mākslas spējas | |
| 4. | Apdāvināts bērns ar vizuālas mākslas spējām | |
| 4.1 | Uzvedības pazīmes, kas liecina, ka bērns ir apdāvināts ar vizuālas mākslas spejām | |
| 4.2 | Apdāvinātība mākslas darbos | |
| 4.3 | Vizuāli apdāvinātiem bērniem piemīt mākslinieciskas domāšanas prasmes | |
| 5. | Iztēles attīstīšana. Nulles punkts | |
| 6. | Zelta noteikumi, lai veicinātu radošo domāšanu | |
| Secinājumi | ||
| Izmantotā literatūra |
Šo tēmu saistībā ar apdāvinātību izvēlējos, jo ,manuprāt, cilvēks ar vizuālas mākslas spējām nav tikai spēcīgs zīmēšana , tēlotājmākslā vai veidošanā. Manuprāt, šie cilvēka tipi ir burvīgi visā savā būtība, viņu pārliecība un radošuma izpausmes mani vienmēr ir vilinājuši.
Šīs personas atšķīrās ne tikai ar savu nodarbošanos, bet arī ar dzīves uztveri, izskatu un dzīvošanas manieri. Uzsākot rakstīt šo tēmu biju pārliecināta, ka informācija būs atlieku likām, jo pasaulē mākslinieki un radošas personības ir ļoti daudz, bet kļūdījos. …
Saturs 1. Ievads 2. Apdāvinātība. 3. Vizuālas mākslas spējas. 4. Apdāvināts bērns ar vizuālas mākslas spējām. 4.1 Uzvedības pazīmes, kas liecina, ka bērns ir apdāvināts ar vizuālas mākslas spejām 4.2 Apdāvinātība mākslas darbos 4.3 Vizuāli apdāvinātiem bērniem piemīt mākslinieciskas domāšanas prasmes 5. Iztēles attīstīšana. Nulles punkts. 6. Zelta noteikumi, lai veicinātu radošo domāšanu Secinājumi Izmantotā literatūra












