Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 1.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 2.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 3.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 4.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 5.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 6.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 7.
  • Бизнес план 'Fitnesa centrs', 8.
Фрагмент работы

Runājot par apmeklējuma biežumu var secināt, ka visbiežāk cilvēki apmeklē fitnesa centrus, sākot no februāra beigām līdz jūnija sākumam. No jūnija sākuma apmeklējums var nedaudz samazināties līdz oktobra beigām. No novembra un līdz februāra beigām ir gaidāms viszemākais apmeklējums. Tas ir saistīts ar to, ka cilvēki grib labi izskatīties tad, kad var ģērbties diezgan atklāti un par to viņi jau sāk domāt februāra – marta mēnesī. Vasaras laikā cilvēki biežāk pavada laiku kopā ar ģimeni ārpus pilsētas un pat valsts, tāpēc apmeklējums samazinās. Apmeklēs vairāk tie, kuriem ir svarīgi turpināt uzturēt labu fizisko formu un pašsajūtu. Ziemas laikā cilvēkiem ir daudz tēriņu sakarā ar augstiem tarifiem par siltumenerģiju un Valsts svētkiem (Ziemassvētki un Jaunais gads), sakarā ar to apmeklējumi var samazināties.
Līdz ar to, ziemas laikā, kā arī vasaras laikā nepieciešami veikt aktīvo reklāmas politiku, akcijas un atlaides, kuponu sistēmu.

Коментарий автора
Atlants