Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'SIA "Anada"', 1.
  • Конспект 'SIA "Anada"', 2.
  • Конспект 'SIA "Anada"', 3.
  • Конспект 'SIA "Anada"', 4.
Фрагмент работы

Uzņēmumam vadībai ir jāizstrādā vīziju, misiju un stratēģiju vai arī jāpieņem autora izstrādātas vīziju un misiju. Šajā procesā obligāti iesaistot uzņēmuma darbiniekus.
Uzņēmuma vadītājai jāpievērš uzmanību mārketingam, izmantojot mārketinga uzņēmuma pakalpojumus. Tā kā Latvijas Tirgotāju Savienība atbild par zīmola atpazīšanu veidojot reklāmas un citus mārketinga aktivitātes, savukārt SIA “Anada” jāveicina sava konditorejas produkcijas zīmola atpazīstamība. Tādā veidā piesaistot gan fiziskās personas – pasūtījumi pasākumiem, ka arī vienkārši produkcijas iegāde veikalos un kafejnīcas, ka arī citus uzņēmumus, kuri iegādāsies produkciju pārdošanai.
Rīkotājdirektoram jāveido procedūru izstrādāšanas procesu, izveidojot komandu, kas būs atbildīga par to un izstrādājot plānu ar termiņiem un mērķiem, lai varētu palielināt efektivitāti un saņemt nepieciešamos sertifikātus. Tas viss jāveido paturot prātā, ka sertifikāti, kaut arī svarīgi ir otrajā plānā, pirmajā ir tas, lai izstrādātās procedūras palīdzētu uzņēmumam nākotnē gan apmācot jaunus darbiniekus, gan arī esošo procesu uzlabošanā.
Uzņēmuma vadībai, kopā ar grāmatvedību un LaTS darbiniekiem jāievieš visā uzņēmuma Latvijas Tirgotāju Savienības izstrādāto grāmatvedības uzskaites programmatūru. Tās perspektīvā ļaus samazināt izmaksas uz darbinieku rēķinā, kā arī sadarbības līgumi ar piegādātājiem vienkāršo loģistiku, kas saistīta ar pavadzīmēm.
Uzņēmuma vadībai jāmaina attiecības ar darbiniekiem, tā lai mainītu kultūru darbiniekiem tuvākajā virzienā, veidojot korporatīvos pasākumus, tādejādi virzot kultūru no tirgus, kaut nedaudz uz klanu kultūras pusi.

Коментарий автора
Atlants