Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 1.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 2.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 3.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 4.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 5.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 6.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 7.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 8.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 9.
  • Презентация 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 10.
Фрагмент работы

Kognitīvā (izziņas) joma
Izziņas jeb kognitīvā joma ietver mācību satura apguvi sešos domāšanas līmeņos, sākot ar vienkāršākajiem, piemēram, konkrētu faktu atcerēšanos, un beidzot ar sarežģītākajiem - analizēšanu, sintezēšanu un novērtēšanu.

IKVIENA LĪMEŅA APJOMS NAV NOTEIKTS, TAČU TAS IR TIEŠI PROPORCIONĀLS KATRA SKOLĒNA INDIVIDUĀLĀS MĀCĪŠANĀS VAJADZĪBĀM.

Izziņas process īstenojas pilnība tikai tad, ja ir aptverti visi seši domāšanas līmeņi, jo katrs no tiem dod būtisku ieguldījumu konkrētās tēmas, problēmas un jautājuma izpētē.

Savukārt, lai motivētu skolēnus mācībām, atvieglotu iegaumēšanu, rosinātu citas prāta darbības, veidotu attieksmi, pasniedzējam jāņem vērā Blūma taksonomijas emocionālās jeb afektīvās jomas piecas daļas.

Коментарий автора
Atlants