Оценка:
Опубликованно: 21.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 1.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 2.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 3.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 4.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 5.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 6.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 7.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 8.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 9.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 10.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 11.
  • Реферат 'Personības attīstības vecumposmu raksturojums, pusaudžu attīstības īpatnības', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
1.  Definīcijas    3
  Personība    3
  Personības attīstība    3
  Vecumposms    3
2.  Pusaudži    3
3.  Ārējās attīstības īpatnības    4
4.1.  Pubertātes attīstība    4
4.2.  Kognitīvā attīstība    4
4.3.  Socializācijas pārveidošanās    4
4.4.  Identitātes noteikšana    5
5.  Negatīvās garīgās attīstības īpatnības    5
5.1.  Dusmas    5
5.2.  Depresija    5
6.  Negatīvās fiziskās attīstības īpatnības    5
6.1.  Pusaudžu seksualitāte    5
6.2.  Slimības    6
7.  Pusaudžu vajadzības    6
8.  Audzināšanas stili    7
8.1.  Autoritatīvais    7
8.2.  Autoritārais    7
8.3.  Hipoaprūpe    7
8.4.  Hiperaprūpe    7
9.  Faktori, kas ietekmē pusaudža attīstību    8
10.  Pētnieciskā daļa    8
11.  Secinājumi    10
12.  Literatūras saraksts    11
Фрагмент работы

11. Secinājumi
Izstrādājot šo darbu, esmu ieguvusi ļoti daudz. Pirmkārt, mans priekšstats par pusaudžiem un to problēmām ir mainījies. Agrāk domāju, ka tādas ir reti kuram, bet tagad secinu, ka nav neviena pusaudža, kam nebūtu nekādu problēmu, nekādu īpatnību. Tās ir pilnīgi visiem, bet to daudzums, „lielums” un parādības ir atkarīgas no vairākiem faktoriem. Otrkārt, secinu to, ka visas pusaudžu īpatnības var regulēt. Vecāki pēc vajadzības var izvēlēties piemērotu bērna audzināšanas metodi, tādējādi mainot kādu nevēlamu pusaudža paradumu. Treškārt, noskaidroju to, ka arī man ir kāda pusaudžu attīstības īpatnība, kuru es tagad mēģināšu novērst.
Es secinu, ka mana izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies, jo tik tiešām liela nozīme pusaudžu attīstībā un īpatnībās, kas notiek ar pusaudžiem pārejas vecumā, liela nozīme ir tam, kur ir pusaudža dzīvesvieta, kā arī ģimenei, draugiem un visai sabiedrībai.



Atlants