Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mindauga monologa analīze', 1.
  • Конспект 'Mindauga monologa analīze', 2.
Фрагмент работы

Monologā izmantotie izteiksmes līdzekļi:
Lai izveidotu spēcīgu pārspīlējumu, tekstā ir izmantotas hiperbolas (“..visapkārt ir tikai suņi un slepkavas...”, “Tikai dievi zina, cik mīļš man bija šis zēns,(…)”). Ir ieraugāmi arī vairāki salīdzinājumi (“tencina kā prot”, “aizgāja kā draugi”). Šajā monologā ļoti izteikti ir retoriskie jautājumi (“Ko gan varēju viņam atbildēt?”, (“Bet vai kāds jebkad jautājis, kāpēc es to daru?”, “..kāpēc tu to dari?”). Pie retoriskajiem jautājumiem var ieraudzīt arī anaforas, jo jautājumi tiek uzdoti ar vienu un to pašu jautājumu – kāpēc (Kāpēc tu viņus mīli, ja viņi tevi neieredz? Kāpēc tu domā par viņu labumu, ja viņi gaida tikai tavu galu?”). Ļoti minimāli, bet monologā var arī ieraudzīt ironiju (“Ja es patiesi būtu vilkacis, tad tā man būtu liela laime.”).

Коментарий автора
Atlants