Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.11.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 1.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 2.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 3.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 4.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 5.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 6.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 7.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 8.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 9.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 10.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 11.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 12.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 13.
  • Конспект 'Līdzstrāvas tiristoru piedziņas izpēte', 14.
Фрагмент работы

Darba gaita
Dotie dzinēja dati:

Jauda Pn= 2,3kW;
Nominālais spriegums Uan= 230V;
Nominālā strāva Ian = 13,9A;
Rominalais rotācijas ātrums n = 1450 apgr/min
Lietderības koeficients – 71,5%
cEΦ= 0,144V apgr/min;
Rezistance Ra = 1,5 Ω .

Eksperimentāli iegūto datu apstrāde

Darba uzdevumi:

1. Uzstādīt manualās vadības režīmu, kurā manuāli uzstadīt papildus kavējuma leņķus 30, 45, 75 grādus un pie katra no šiem leņķiem mainīt motora slēdzi, tā uzņemot līknes n=f(Ia), Ua=F(Ia), strāvu mainīt robežās no vismazākās iespējamās līdz nominalai;
2. Uzstādīt automatiskās vadības režīmu, bez slodzes uzstādīt iepriekš minētos lenķus un tad slogot, uznemot raksturlīknes alpha=f(Ia), n=f(Ia), Ua=f(Ia);…

Коментарий автора
Atlants