Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 19.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 20.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 21.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 22.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 23.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 24.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 25.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 26.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 27.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 28.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 29.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 30.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 31.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 32.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 33.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 34.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 35.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 36.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 37.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 38.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 39.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 40.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 41.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 42.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 43.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 44.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 45.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 46.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 47.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 48.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 49.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite viesu apkalpošanā un darba organizācijā viesnīcā "Reval Hotel E', 50.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ēdienu gatavošanas tehnoloģijā prakses programma    3
  Uzņēmuma raksturojums    4. – 5
  Darba organizācija    6. – 8
  Izejvielu un pusfabrikātu sortiments un kvalitāte    9
  Apstrādes darba vietas    10. – 13
  Brokastu bufete    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Фрагмент работы

Restorāns C.U.T. (creative.urban.taste.)
Piedāvā ar iedvesmu gatavotus gaļas ēdienus, kas gatavoti no īpaši ievestas liellopu gaļas, kas iegūta no Dienvidamerikas stepēm. Restorāns „C.U.T.” ir mūsdienīgs un neformāls, moderns un komfortabls. Tas var uzņemt 125 viesus, piedāvājot plašu uz grila pagatavotu ēdienu klāstu. Restorāns atvērts brokastīm, pusdienām un vakariņām.
Restorānā no 15.00 – 24.00 iespējams baudīt grila ēdienus, pasūtot to pēc „Ala carte” Eiropas klasiskās virtuves interpretācija savienojumā ar Austrumu garšvielām. Ēdienkartes piedāvājums ir minimāls, bet pietiekams. Iespējams nobaudīt 3 veidu slātus, 3 veidu zupas, 3 veidu veģetāro piedāvājumu, 9 otro ēdienu veidu, un bagātīgu pašgatavotu saldējumu un sorbetu izvēli. Katram ēdienam tiek piemeklēts un ieteikts šefpavāra izvēlētais vissaderīgākais vīns. Kā arī neliela uzkodu karte, kurā iekļautas sviestmaizes un svaigas kūciņas, pīrādziņi mājas gaumē, kas tiek piedāvāta pie bāra letes.

Green Key
RH “Elizabete”, tāpat kā viesnīcas Tallinā un Viļņā ir pievienojušās Green Key, eko – zīmei, ko piešķir viesnīcām par īpašām rūpēm par vidi un dabu ikdienas darbībās.

Kā viesnīca piedalās projektā?

• Racionāli izmanto ūdeni, siltumu un elektroenerģiju;
• Samazina videi kaitīgu un bīstamu ķīmisko vielu patēriņu;
• Šķiro atkritumus un samazina atkritumu apjomu;
• Lieto videi draudzīgus materiālus un produktus;
• Izmanto ar eko – zīmi marķētu produktus un produktus, kas pagatavoti no otrreizēji pārstrādātiem materiāliem;
• Dod priekšroku vietējai pārtikai;
• Izmanto ekonomisku aprīkojumu, ko izveidojušas videi draudzīgas tehnoloģijas;
• Nodrošina nepārtrauktu iekšējo apmācību darbiniekiem par vides aktivitātēm uzņēmumā;
• Nodrošina informāciju viesnīcas viesiem par tiem veidiem, kā var saglabāt vidi;
• Informē sabiedrību par vides aktivitātēm uzņēmumā;
• Uzlabo gaisa kvalitāti;
• Parūpējas par darba apstākļiem un darbinieku veselību.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants