Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.04.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 1.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 2.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 3.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 4.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 5.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 6.
  • Реферат 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 7.
Фрагмент работы

Secinājumi
“Katrs pētījuma priekšmets ir vienreizējs, un metožu lietošanai nav recepšu, bet tas ir radošs process mērķa sasniegšanai, hipotēzes pārbaudei un uzdevumu izpildei.” [2, 81]
Metodes palīdz izprast un sekmēt pedagoģisko darbu. Ar metožu palīdzību ir iespējams izprast skolēna uztveri un attīstību. Pateicoties tam skolotājs spēj uzlabot savu darbu un attiecības kolektīvā vai klasē. Pedagoģijā dažādās metodes arī palīdz skolotājam veiksmīgāk izpildīt viņa noteiktos uzdevumus vai sasniegt nosprausto mērķi. Taču ne vienmēr izvēlētās metodes ir tās veiksmīgākās un ne vienmēr noved pie vēlamā rezultāta, mērķa. Lai sekmīgāk sasniegtu mērķi, skolotājam ir jāpārzina metožu veidi, jāapzinās savs spēju līmenis mērķa sasniegšanai, jo, piemēram, izdarot novērošanu savā klasē par skolēniem un viņu spējām, ir jāprot šie iegūtie rezultāti analizēt un no iegūtās informācijas izdarīt secinājumus, lai veiksmīgāk spētu organizēt savu darbu un metožu realizāciju. Pedagoģijas zinātnes attīstība lielā mērā ir atkarīga no metožu izvēles un lietošanas.

Коментарий автора
Atlants