Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 1.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 2.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 3.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 4.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 5.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 6.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 7.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 8.
  • Конспект 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 9.
Фрагмент работы

67.Vai pedagogam ir iespējams izteikt personīgu vērtējumu un izrādīt simpātiju vai antipātiju reakciju sociāli psiholoģiskajā treniņā attiecība uz tā dalībniekiem un viņu uzvedību?
1)Jā, ir.
2)Nē, psihologam nav iespējams izrādīt personisku attieksmi pret dalībniekiem un attiecībā pret viņiem fiksēt personīgās simpātijas vai antipātijas reakcijas.
3)Dažos gadījumos ir iespējams, dažos gadījumos – nav.

68. Loma ir dalībnieku darbības vienība šādos gadījumos:
1)Psiholoģiskajā treniņā.
2)Lekcijā.
3)Organizatoriski mācošā spēlē.

69. Lai sagatavotos humanitāro disciplīnu teorētisko kursu eksāmeniem, visefektīvākās ir šādas metodes:
1)Lekcija.
2)Spēle.
3)Psiholoģiskais treniņš.

70. Kādu humanitāro disciplīnu pasniegšanas metožu realizācijai speciāli ir jāpārdomā telpas organizēšanu?
1)Lekcijām un semināriem.
2)Spēlēm un treniņiem.
3)Lekcijām un treniņiem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants