• Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hotel", "Gutenbergs", "Ainavas"

     

    Конспект3 Туризм

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 1.
  • Конспект 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 2.
  • Конспект 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 3.
Фрагмент работы

Konkurence starp uzņēmumiem, manuprāt, ir veselīga, jo tas uzņēmumu īpašniekiem liek padomāt par to kā padarīt savu uzņēmumu labāku par citiem un kā klientam likt atgriezties tieši pie viņa nevis konkurējošā uzņēmuma. Līdz ar to uzlabojas preces un pakalpojuma kvalitāte un drošība. Konkurence ir neizbēgama. Sevišķi starp uzņēmumiem, kas darbojas vienā nišā. Jo lielāka konkurence, jo vairāk ir jāpiedomā, kā strādāt arvien labāk un noturēt klientus.
Tā kā man līdz šim nav nācies īpaši saskarties ar viesnīcām, tad man likās interesanti apskatīt un izvērtēt trīs populāras viesnīcas Rīgā – Maritim Park Hotel Rīga, Gutenbergs un Ainavas.

Коментарий автора
Atlants