Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.08.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 1.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 2.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 3.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 4.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 5.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 6.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 7.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 8.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 9.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 10.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 11.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 12.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 13.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 14.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 15.
  • Презентация 'Gaisa kuģu ārējās vides nelabvēlīgie apstākļi', 16.
Фрагмент работы

Aviācijas katastrofa laikapstākļu ietekmē (Air France lidojums #447 virs Atlantijas okeāna 2009. gada 1. jūnijā)
Lai gan tika konstatēts, ka šīs avārijas galvenais iemesls ir pilota kļūda, katastrofā liela nozīme bija laika apstākļiem. “Airbus A330” lidoja no Riodežaneiro, Brazīlijas uz Parīzi, Francijā, kad Atlantijas okeāna vidienē bija novērojams liels pērkona negaiss (vairāk nekā 50 000 pēdu augstumā). Šķiet, ka lidmašīnas pitota caurulītes (lai izmērītu ātrumu) bija pārplēstas un izraisīja autopilota atvienošanos, kas ved uz steliņģi. Pilotiem par to trūka kompensācijas, ja lidmašīnas purngals tika mests uz augšu, nevis uz leju, lai iegūtu ātrumu un stabilitāti.

Aviācijas katastrofa laikapstākļu ietekmē (Iran Ilyushin Militārā lidmašīna pie Kermana, Irāna, 2003. gada 19. februārī)
Patiesībā ļoti maz ir zināms par šo negadījumu, izņemot ziņojumu, ka lielā lidmašīna ietriecās kalnu nogāzē, nokāpjot lejā, lai nosēstos sliktos laika apstākļos. Krievijas būvētais Ilyushin IL-76 militārais transports avārijas brīdī veda Irānas Islāma Revolucionārās gvardes locekļus no Zahedanas lidostas uz Kermana lidostu. Lai gan teroristiska organizācija (Abu-Bakr brigāde) uzņēmās atbildību par lidmašīnas iznīcināšanu, laika apstākļi (biezs sniegs un lieli vēji), visticamāk, bija vainīgie. Izdzīvojušo nav, un šī joprojām ir 9. nāvējošākā aviācijas katastrofa.

Коментарий автора
Atlants