Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 1.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 2.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 3.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 4.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 5.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 6.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 7.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 8.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 9.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 10.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 11.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 12.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 13.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 14.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 15.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 16.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 17.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 18.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 19.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 20.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 21.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 22.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 23.
  • Реферат 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 24.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pētījuma ietvaros tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Mediji veido sabiedrības uztveres modeli un veic dažādas funkcijas, taču bieži vien tie ne tikai informē, bet arī cenšas sabiedrību šokēt un izklaidēt, kā rezultātā rodas ziņu neuzticamība.
2. Katram medijam ir svarīga lietotāju piesaiste, tādēļ nereti tiek manipulēts ar ziņu virsrakstiem un sensacionālu saturu, kas veicina dažādu radikālu un aizspriedumainu uzskatu veidošanos.
3. Lai izvairītos no maldīgas informācijas patērēšanas un uz nepatiesiem faktiem balstītu uzskatu veidošanos, nepieciešams attīstīt mediju lietotājprasmi.
4. Pēc kontentanalīzes veikšanas, tika secināts, ka visuzticamākais no 5 izvēlētajiem ziņu avotiem ir bbc.com, bet vismazāk uzticamie – tass.ru un spoki.tvnet.lv.
5. Pēc strukturētās intervijas veikšanas ar pētījuma dalībniekiem, tika secināts, ka, nezinot raksta izcelsmes mediju, reizēm vissensacionalāko rakstu piedēvē medijam delfi.lv, aizspriedumu dēļ par slikto rakstu kvalitāti šajā medijā.
6. Bieži vien jaunu informāciju cilvēki iegūst no tādiem piedāvātajiem medijiem kā tass.ru un bbc.com, kas izskaidrojams ar to, ka tie ikdienā netiek patērēti.
7. Pētījuma dalībnieki pārsvarā apgalvo, ka uzskati, pēc neviena no rakstu izlasīšanas, nemainās, jo uzticība medijiem ir ļoti zema.

Коментарий автора
Atlants