-
Biezpiena sieriņa ‘’Kārums’’ dzīves cikls
| Nr. | Название главы | Стр. |
| IEVADS | 3 | |
| 1. | SIA FOOD UNION MANAGMENT RAKSTUROJUMS | 4 |
| 2. | UZŅĒMUMĀ PIEDĀVĀTĀ ‘’KĀRUMS’’ PRODUKCIJA | 5 |
| 3. | ZĪMOLA ’’KĀRUMS’ RAKSTURĪGĀS ĪPAŠĪBAS | 7 |
| 4. | PRODUKTA “KĀRUMS” DZĪVES CIKLA ANALĪZE | 8 |
| 5. | MĀRKETINGA DARBĪBAS KONCEPCIJA | 10 |
| SECINĀJUMI | 12 | |
| IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 13 |
Mūsdienās, kad tirgus pieprasījums ir mainīgs un konkurence ir liela, uzņēmumiem ir svarīgi nr tikai radīt produktus, kas ir kvalitatīvi, bet arī efektīvi tos pielāgot patērētāju vajadzībām un vēlmēm un attīstīt visā preces dzīves cikla garumā. Preču sortimenta veidošana un mārketinga darbības stratēģijas izvēle var būt nozīmīgi aspekti, kas var noteikt konkrētā uzņēmuma spēju ilgtermiņā attīstīties.
Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izanalizēt un izprast konkrētās preces vai produkta dzīves ciklu, sākot ar ievietošanas tirgū, līdz preces vai pakalpojuma piedāvājuma beigām. Šajā procesā arī ir svarīgi veikt efektīvi attiecīgās darbības, kas attiecināmas uz katru no dzīves cikla stadijām. Svarīgi ir arī pētīt un analizēt peodukta īpašības, kas veicina patērētāja, klienta, pirktgribu, piemēram kvalitāte, zīmols, konkurent, un citi. Lai dzīves ciklu stadijā veicamās darbības tiktu izpildītas veiksmīgi, uzņēmumam ir jāizvēlas vispiemērotākā mārketinga koncepcija, kura atbilst gan uzņēmuma standartiem, tā brīža tirgus situācijai un mērķa auditorijas vēlmēm.
…












