Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Jēdzienu skaidrojumi', 1.
  • Конспект 'Jēdzienu skaidrojumi', 2.
  • Конспект 'Jēdzienu skaidrojumi', 3.
  • Конспект 'Jēdzienu skaidrojumi', 4.
Фрагмент работы

Brīvība
Autoru kolektīvs V.Skujiņas vadībā
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca
Cilvēka iespējas domāt, darboties, uzvesties saskaņā ar personiskajiem motīviem, interesēm un mērķiem. Iekšēji brīvs cilvēks ir patstāvīgs un suverēns savas darbības mērķu un līdzekļu izvēlē un atbildīgs par pieņemtajiem risinājumiem.
Dabas un sabiedrības (objektīvie) ierobežojumi nosaka cilvēka dzīves darbību tik lielā mērā, kādā viņš tos brīvprātīgi pieņem. Brīvība ir apzināta nepieciešamība, iekšējo un ārējo faktoru optimāla sintēze.
J.A.Students ‘’Vispārīgā paidagoģija’’ II daļa
Brīvība – viena no cēlākām personības īpašībām brīvība ir klausīšana sirdsapziņai (pienākumam) un pilnīga atbildība par saviem vārdiem un domām.

Коментарий автора
Atlants