Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Pētāmā uzņēmuma „GRANDEG” raksturojums un tā ekonomiskās situācijas apraksts    2
2.  Prognozēšanas procesa apraksts no teorijas viedokļa    3
3.  Pieprasījuma prognozēšanas metodes    7
3.1.  Ekspertmetodes    7
3.2.  Pieprasījuma prognozēšanas statistiskās metodes    7
3.2.1.  Prognozēšana ar vidējo absolūto pieaugumu    8
3.2.2.  Galvenās attīstības tendences prognozēšanā    8
3.2.3.  Sezonālo svārstību prognozēšana    9
3.2.4.  Regresijas modeļu izmantošana prognozēšanā    10
4.  ”GRANDEG” pieprasījuma prognozēšana    11
4.1.  Prognozēšana ar vidējo absolūto pieaugumu    11
4.2.  Mazāko kvadrātu metode(MKM)    13
4.3.  Sezonālo svārstību modelēšana un prognozēšana    14
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

Uzņēmēji ir ieinteresēti sava uzņēmuma pastāvēšanā un veiksmīgā attīstībā. Pastāv produkti un tirgi, kuru attīstību diezgan vienkārši prognozēt. Tomēr pieprasījumu pēc daudziem produktiem raksturo nestabilitāte. Tieši tāpēc pieprasījuma prognoze ir viens no galvenajiem uzņēmuma sekmīgas darbības faktoriem.
Prognozēšanas mērķis ir sagatavot informāciju par tālāku preču vai pakalpojumu pieprasījumu, lai iegūtu nepieciešamu informāciju lēmumu pieņemšanai par uzņēmuma tālāko attīstību.
Savā darbā izpētīšu uzņēmumu” GRANDEG” un noteikšu pieprasījumu 2007.gadam. Izvirzītā mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
Izpētīt uzņēmuma īpatnības, raksturu un ekonomisko situāciju,
Ar dažādām metodēm noteikt nākotnes pieprasījumu un salīdzināt to,
Noteikt sezonālo svārstību ietekmi uz pieprasījumu un prognozēt pieprasījumu ņemot vēra sezonālās svārstības,
Teorētiskā informācija par pieprasījuma prognozēšanu ir ņemta no ekonomiskās mācību literatūras, pārējie dati ir ņemti no SIA “GRANDEG” publicētajiem gada pārskatiem un uzņēmuma grāmatvedības, tāpēc atsauces darba tekstā par tiem netiks minētas. Prognožu izstrādāšanai galvenokārt tiks izmantotas kvantitatīvās metodes. . …

Коментарий автора
Atlants