Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Motivēšanas paņēmienu analīze un kritiskais vērtējums par to realizācijas iespēj', 1.
  • Конспект 'Motivēšanas paņēmienu analīze un kritiskais vērtējums par to realizācijas iespēj', 2.
  • Конспект 'Motivēšanas paņēmienu analīze un kritiskais vērtējums par to realizācijas iespēj', 3.
  • Конспект 'Motivēšanas paņēmienu analīze un kritiskais vērtējums par to realizācijas iespēj', 4.
  • Конспект 'Motivēšanas paņēmienu analīze un kritiskais vērtējums par to realizācijas iespēj', 5.
Фрагмент работы

N. Geidžs un D. Berliners piedāvā skolotājiem motivēšanas paņēmienus, kurus izmantojot palielināsies skolēnu mācīšanās motivācija un jaunā stundas viela tiks labāk apgūta. Manuprāt, skolotājiem būtu iespēju robežās jāpielieto visi 15 motivēšanas paņēmieni, lai stundas darbs būtu produktīvāks. Dotie motivēšanas paņēmieni nav tik sarežģīti, lai tos nevarētu realizēt skolā. Katrā mācību stundā var pielietot kādu no motivēšanas paņēmieniem un tas ir jādara. Skolotājam jābūt orientētam uz skolēnu sasniegumiem, tāpēc ir jāpielieto motivēšanas paņēmieni.
1. Sāciet stundu, dodot skolēniem motivācijas iemeslu!
- Manuprāt, tas ir iespējams īstenot ikvienā mācību stundā. Skolēni būs vairāk ieinteresēti notiekošajā, ja viņi zinās, kam tas būs nepieciešams nākotnē un kas no tā mainīsies, ja viņš to zinās. Skolotājiem vajadzētu dot tādu kā ieskatu, kur jauniegūtās zināšanas viņi vēl varēs pielietot(ikdienā, sadzīvē, attiecības utt.)! Žēl, ka skolotāji to tik reti izmanto!
2. Pasakiet skolēniem skaidri, ko jūs no viņiem vēlaties. Arī šo paņēmienu var pielietot ikvienā stundā. Manuprāt, arī skolotāji būs apmierinātāki, ja skolēni sapratīs, kas viņiem ir jādara un būs vēlamais rezultāts. Skolēni bieži nesaprot, ko skolotājs vēlas no viņiem un tas rada viņos apjukumu, kas arī mazina motivāciju izdarīt uzdevumu.…

Коментарий автора
Atlants