Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 1.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 2.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 3.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 4.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 5.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 6.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 7.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 8.
  • Реферат 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTU TEHNOLOģISKAIS APRĪKOJUMA NEPIECIEŠAMĪBA    4
1.1.  Informācijas atlasīšana un apskatīšana    4
1.2.  Rezervācijas process    5
1.3.  Vispārējā komunikācija    6
1.4.  Pieredze izvēlētajā viesu uzņemšanas dienestā    7
  SECINĀJUMI    8
  INFORMĀCIJAS AVOTI    9
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Apkopojot pieejamo informāciju, secinu, ka IT risinājumu klātbūtne un kvalitatīva implementēšana ir nepieciešama informācijas atlasīšanai, apskatīšanai, analizēšanai, kā arī rezervācijas procesa veikšanai, jo tās spēj uzlabot klientu vispārējo pieredzi saistībā ar viesu uzņemšanas dienestu.
2. Secinu, ka korekta un atbilstoša pieeja IT risinājumu ieviešanai ir ļoti svarīgs nosacījums, īpašu uzmanību pievēršot informācijai, kas nonāk tiešsaistes vietnēs, kā arī kādā formāta ir šīs tiešsaistes vietnes.
3. Secinu, ka tiešsaistes vietņu esamība ir viens no svarīgākajiem IT risinājumiem dienesta darbībai, jo tā ir pamatvieta, kas satur informāciju, ko nodrošina pats pakalpojuma sniedzējs, attiecīgi, šai vietnei būtu jābūt lietotājiem draudzīgai un jāspēj pielāgoties dažādām tehnoloģijām (mobilie tālruņi, portatīvie datori, u.c.,), jeb tai ir jābūt responsīvai. 

Коментарий автора
Atlants