Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 1.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 2.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 3.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 4.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 5.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 6.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 7.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 8.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 9.
  • Конспект 'Vokālās interpretācijas analīze - Žorža Bizē opera "Karmena"', 10.
Фрагмент работы

Elīna Garanča – (16.09.1976.)
Dramatiskais mecosoprāns. Elīna Garanča strauji kļuvusi par vienu no mūzikas pasaules spilgtākajām jaunajām zvaigznēm. Profesionālo karjeru Elīna Garanča uzsāka kā viesmāksliniece Frankfurtes Operā.
Viņa studējusi Latvijas Mūzikas akadēmijā 1996.gadā, pie pedagoga Sergeja Martinova. Viņa turpināja studijas Vīnē pie Irinas Gavriloviās un Amerikas Savienotajās Valstīs pie Virginia Zeani.
2010. gadā Elīnai Garančai tikai piešķirta Latvijas Lielā Mūzikas Balva par starptautiskajiem panākumiem.
Viņa ir precējusies ar diriģentu Karelu Marku Šišonu.

http://www.youtube.com/watch?v=J6hmTkQqyBo
Konceruzvedums Prāgā 2012.gadā.

1. Dinamika, frāzējums – emocionāls dziedājums, jūtams Karmenai piemītošais temperaments un kaisle. Ārijas frāzējums emocionāli pieaug līdz kulminācijai reprīzes beigās, uz trallu zilbēm.
2. Temps, agoģika - vidusdaļā tiek palēnināts temps, aizvedot līdz klausītājam saturisko ideju.
3. Dikcija - precīzs dikcijas izpildījums, labi uztverama ārijas paustā ideja.
4. Tembrālās krāsas – „sulīgas” apakšējās skaņas, mecosoprāniem piemītošais (salīdzinoši ar soprāniem) tumšais tembrs. Līdzeni izpildītas reģistru maiņas, izlīdzināts skanējums – apakšējās skaņas ir tikpat spožas kā augšējās.
5. Ansamblis ar orķestri vai klavierēm – ansamblis ar orķestri, kas perfekti papildina Elīnas Garančas dziedājumu. Rodas sajūta it kā orķestris „elpotu” kopā ar Garanču, radot ideālu priekšnesumu.
Labākais izpildījums no visiem apskatītajiem. Profesionāls, emocijām bagāts priekšnesums, izcili atveidojot Karmenas sarežģīto raksturu un jūtu pasauli.

Коментарий автора
Atlants