Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 1.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 2.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 3.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 4.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 5.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 6.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 7.
  • Эссе 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 8.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Sarunvaloda    4
  Manu draugu sarunvaloda    4
  Skatījums no izglītības puses    4
  Vecuma iespaids uz sarunvalodu    5
  Apkārtējās vides ietekme    5
  Kopsavilkums    6
  Secinājumi    7
  Rekomendācijas    8
Фрагмент работы

Neviena mūsdienīga cilvēka ikdiena nav iedomājama bez sazināšanās. Bez valodas nav domājama cilvēku sabiedrība. Ar valodu cilvēki sazinās, izsaka domas, jūtas, pārdzīvojumus, pamudina cits citu uz noteiktu rīcību. Valoda dod iespēju saglabāt kultūras mantojumu un to, kas saglabāts, apgūt un izmantot pēc gadu tūkstošiem. Mūsdienās ir ļoti daudz iespēju, kas nodrošina cilvēku sazināšanos ne tikai klātienē, bet esot citam no cita simtiem kilometru attālumā. To nodrošina mobilie telefoni, fakss, internets un citas jaunās tehnoloģijas.



Mērķis- noskaidrot, kāda sarunvaloda valda manā klasē.

Hipotēze - sarunvaloda ir kļuvusi daudz sarežģītāka un neliterārāka.

Pētījuma objekts – Manu klasesbiedru sarunvaloda

Darba metodika – piefiksēt manu klasesbiedru un paša sarunvalodu.

Pētījuma bāze – skola.…

Коментарий автора
Atlants