-
Sabiedrisko attiecību loma SIA "Freko" attīstībā
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Teorētiskā daļa | 5 |
| Kas ir sabiedriskās attiecības? | 5 | |
| Galvenās mēŗkgrupas | 6 | |
| 1.3. | Masu saziņas līdzekļi un attiecības ar tiem | 7 |
| 2. | Praktiskā daļa | 8 |
| 2.1. | Galvenās mērķgrupas uzņēmumā | 8 |
| 2.2. | Masu saziņas līdzekļi un attiecības ar tiem | 9 |
| Secinājumi | 11 | |
| Literatūras saraksts | 12 |
Izvēlējos tieši šo uzņēmumu, jo mana iepriekšējā darba vieta bija tieši šis uzņēmums.
SIA „Freko” valdes priekšsēdētājs ir Alfrēds Spigēns” un Latvijas tirgū šis privātuzņēmums darbojas kopš 1992. gada un šobrīd ir atzīta par nopietnu Latvijas privātuzņēmumu, kas specializējas tirdzniecības sistēmu risinājumu jomā. Šobrīd „Freko” paplašinājis savu veikalu tīklu un var piedāvāt preces ne tikai Rīgā, bet arī filiālēs - Valmierā, Cēsīs, Siguldā, Rūjienā, Valkā, Smiltenē, Ogrē, Saldū , Tukumā, Grobiņā, Liepājā un franšīzes veikalos Jēkabpilī, Talsos. SIA “Freko” juridiskā adrese ir Juglas iela 53-66, Rīga, taču vairumtirdzniecības bāzes adrese ir Katlakalna iela 9, Rīga.…
Sabiedriskās attiecības – tā ir viena no menedžmenta funkcijām, kas palīdz izveidot un attīstīt komunikācijas procesu, savstarpējo sapratni un sadarbību starp organizāciju un tās attiecīgo sabiedrības daļu. Tā ietver problēmu apzināšanu un pārvaldīšanu. Palīdz uzņēmuma vadībai uztvert un adekvāti reaģēt uz valdošo sabiedrisko domu. Noteikt jomas un aktualizēt uzņēmuma vadības nepieciešamību darboties sabiedrības interesēs. Prognozēt un palīdzēt vadībai elastīgi reaģēt uz pārmaiņām un tās efektīvi izmantot.











