Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 1.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 2.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 3.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 4.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 5.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 6.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 7.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 8.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 9.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 10.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 11.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 12.
Фрагмент работы

Darbs dabā pavasarī
3.vecumposms (5-6 gadi)

Plānotās darbības Darba īstenošanas vieta Īstenošanas laiks (mēnesis) Piezīmes
1. Sēklu vērošana un izpēte

Bērnudārza grupiņā

Marts

Attīstīt bērnu izziņas prasmes, veicināt novērošanas, salīdzināšanas un klasificēšanas iemaņas, iepazīstināt ar dažādu sēklu veidiem un to īpašībām.
• Sēklu vērošana:
Katram bērnam tiek iedoti trauciņi ar dažādām sēklām (piemēram: pupas, zirņi, kukurūza, saulespuķu sēklas, ķirbju sēklas).
• Sēklu nosaukumu pielikšana:
Pie katras sēklu grupas bērni kopā ar skolotāju pieliek attēlu un nosaukumu (ar vārdu kartītēm).
Bērni mēģina sagrupēt sēklas pēc kopīgām pazīmēm (piemēram, lielas–mazas, gludas–raupjas).

Коментарий автора
Atlants