Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 1.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 2.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 3.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 4.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 5.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 6.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 7.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 8.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 9.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 10.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 11.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 12.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 13.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 14.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 15.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 16.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 17.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 18.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 19.
  • Реферат 'Domāšanas sistemoloģija', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  PIRMĀ DAĻA    4
  OTRĀ DAĻA    8
  TREŠĀ DAĻA    12
  NOBEIGUMS    14
  SKAIDROJOŠĀ VĀRDNĪCA    15
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Izplānojot, realizējos, analizētos un secinot šī pētījuma gaitu un rezultātus priekšmetā „Domāšanas sistemoloģija”, esmu guvusi vairākas pamācības, lai būt vēl veiksmīgākai un vēl laimīgākai. Tāpēc droši varu apgalvot, ka izvēles kurss manā studiju procesā tika izvēlēts pareizi. Mācoties, runājoties un dzirdot pieredzējuša cilvēka domas ir liels zināšanu ieguvums 2017.gada noslēgumā.
Pirmajām kārtam, mans mērķis bija pilnveidot savas zināšanas, lai efektīvāk veikt darbus saistītus ar Universitāti, saplānot un spēt savienot mācības ar darbu. Līdz ar to, esmu pielietojusi savas zināšanas un pamanījusi arī izmaiņas. Agrāk es ķēros visiem referātiem, pētnieciskiem darbiem, prezentācijām vienā reizē un tad dusmojos, ka nespēju sasniegt gaidāmo rezultātu. Līdz ar to, pildot darbus regulāri pielietoju Edvarda de Bono „zilo cepuri”, kura saistīta ar kontroli un procesa novērošanu. Pielietojot „zilo cepuri” esmu izveidojusi plānu, kad visi rakstāmie darbi ir sadalīt un pakārtoti noteiktai „svarīguma” sistēmai.
Otrajām kārtam, pateicoties šim unikāli izstrādātam mācību kursam, esmu izveidojusi secinājumus, ka ir jāsāk domāt sistemātiski, lai domāt un rīkoties veiksmīgāk, labāk saprast sevi un citus cilvēkus, būt veiksmīgas biznesā un savā profesijā, spert lielu soli izcilības virzienā jebkurā svarīgā dzīves jomā, efektīvāk izmantot potenciālu, veidot laimīgas un harmoniskās attiecības, būt apmierinātam ar dzīvi un dzīvot brīvi, atbrīvoties no bailēm un pārdzīvojumiem, efektīvāk motivēt sevi un apkārtējos, zaudējumus pārvērst ieguvumos.
Trešajām kārtam, padziļinātai definīcijas izprašanai un tas nozīmei tika izvēlētas specifiskās grāmatas, spilgts piemērs ir Indras Melnbārdes un Artūra Zeltiņa „Neirolingvistiskā programmēšana – mācība par personīgo meistarību” 2017.gada grāmata. …

Коментарий автора
Atlants