Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 19.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 20.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 21.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 22.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 23.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 24.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 25.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 26.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 27.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 28.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 29.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 30.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 31.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 32.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 33.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 34.
  • Отчёт по практике 'Prakse pedagoģijā', 35.
Фрагмент работы

HOSPITĒTĀS NODARBĪBAS PAR UROPOĒTISKO SISTĒMU APRAKSTS.


Nodarbības laiks – 8. novembris 2006.g 8.00 – 10.00
Klase – māsas 1.kurss D grupa, 22 studenti

Telpas sagatavotība darbam pilnībā atbilst nodarbības būtībai. Telpa ir labi izvēdināta, apgaismojums atbilstošs. Studentiem priekšā ir novietoti plakāti par uropoētisko sistēmu, t.i, ar nieres uzbūves un urīnpūšļa uzbūves attēliem. Uz galda atrodas kodoskops. Jau ieejot telpā rodas priekšstats par lekcijas tēmu. Pasniedzēja ir ieradusies pirms studentiem, kuri arī ierodas uz lekciju laicīgi.
Lekcijas tēma ir cilvēka uropoētiskā sistēma, tās uzbūve, anatomiskais novietojums un funkcijas.
Lekcijas uzdevumi:
1.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas uzbūvi
2.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas anatomisko novietojumu un formām,
3.sniegt zināšanas par uropoētiskās sistēmas funkcijām un to nozīmi cilvēka organismā
4.vizuāli parādīt uz plakātiem nieres un urīnpūšļa uzbūvi
Par lekcijas tēmu studenti ir bijuši informēti jau iepriekšējā tikšanās reizē, bet iepriekšēju sagatavotību šai tēmai neizrāda.
. Kā mācību metode ir izvēlēta lekcija un vizuāli materiāli (lekciju materiāli uz kodoskopa un plakāti) – materiāla nolasīšana ar sekojošiem paskaidrojumiem un attēlu (plakātu) demonstrēšanu, kuriem arī seko skaidrojumi par tajā redzamo. Jāpiebilst, ka lekcijas sākumā situāciju pilnīgi kontrolē pasniedzēja, kas ir aktīvā puse. Pasīvā puse šinī gadījumā ir studenti, kuri izturas klusi un cītīgi seko jaunajai mācību vielai, bet jau ļoti drīz arī studenti tiek aktīvi iesaistīti mācību procesā gan jautājumu uzdošanā un atbildē, gan plakātu izpētē.
Mācību procesa organizācijas forma ir frontālā, tas nozīmē, ka pasniedzējam ir tiešs kontakts ar visiem audzēkņiem uzreiz. Tā kā tiek apgūta svarīga un būtiska viela un studentu uzmanība tiek koncentrēta ilgstoši, pasniedzēja pārmaiņus savam lasītajam materiālam iesaista arī pašus studentus jaunās vielas izpētē, īpaši pie plakātu izpētes. Lekcijas vidū tiek izveidota piecu minūšu atpūta, kuras laikā studenti ātri paspēj padzerties no automāta siltu kafiju un atkal ir gatavi darbam, jau vēl aktīvāki.…

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Prakse pedagoģijā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/310955

Отправить

Э-почта отправлена.