.
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai?

     

    Эссе2 Педагогика

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 1.
  • Эссе 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 2.
  • Эссе 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 3.
Фрагмент работы

Humanizācijas un demokrātiskuma principu ievērošana pedagoģiskajā procesā nav cēlonis bērnu visatļautībai. Visatļautības problēmas var rasties tikai tādā gadījumā, ja šo principu ievērošana ir izkropļota, un tad tas vairs nav konkrētā principa raksturojuma kopums. Vēlos pieminēt lielisku citātu, ko visiem pedagogiem, manuprāt, vajadzētu ievērot. „Par pamatmērķi visiem pedagogiem būtu izvirzāma šāda atziņa – celt skolēnu pašapziņu un likt viņiem saprast, ka visi kopā ir atbildīgi par sabiedrības un valsts nākotni.” Šeit labi atklājas līdzsvara ideja humanizācijas un demokrātiskuma principu savstarpējā saistībā. Cilvēks – individuāla būtne ar savu pašapziņu, integrējusies sabiedrībā un ar atbildības sajūtu par savu rīcību. …

Коментарий автора
Atlants